Wanneer ontvang ik mijn magazine?
U krijgt uw magazine uiterlijk woensdag gratis thuisgeleverd door de post of de door u gekozen rondeman. Indien u ervoor kiest om uw magazine af te halen bij uw vaste krantenwinkel kan u de nieuwste editie ophalen op dinsdag afhankelijk van de openingsuren van de desbetreffende krantenwinkel.
Wat betaal ik na de gekozen kortingsperiode?
Na de gekozen kortingsperiode geldt het standaardtarief en is je Humo-abonnement maandelijks opzegbaar. Hieronder de huidige standaardtarieven.
Compleet € 19,50 per maand - € 4,50 per week
Digitaal € 6,95 per maand - € 1,60 per week
Kan ik mijn abonnement makkelijk opzeggen?
Na afloop van de gekozen kortingsperiode loopt uw abonnement vanzelf verder voor onbepaalde duur aan het standaardtarief, tenzij anders vermeld. Vanaf dan is uw abonnement op elk ogenblik opzegbaar door te bellen naar onze lezersservice (02 454 29 12 - tijdens de kantooruren). Zeg uw abonnement minimaal 2 weken (1 week bij een digitaal abonnement) voor de start van de volgende kortingsperiode (van uw betaling) op. Zo kunnen wij uw abonnement tijdig stopzetten
Hoelang kan ik profiteren van de actieprijs?
Dat is afhankelijk van de kortingsperiode die u kiest. Bij de langste kortingsperiode krijgt u de hoogste korting en profiteert u het langst van de actieprijs. Na de kortingsperiode gaat het abonnement over in het reguliere tarief en is per maand opzegbaar.
Hoe vindt de betaling plaats?
Betaling vindt plaats door middel van een domiciliëring. Door uw rekeningnummer in te vullen bij de gegevens in het bestelproces, geeft u toestemming voor domiciliëring van het afgesproken bedrag per betalingstermijn.
Hoelang kan ik profiteren van dit aanbod?
Dat verschilt per Humo-abonnement. Bij 'Digitaal' hebt u de keuze tussen: maandelijks opzegbaar, 1 jaar of 2 jaar. Bij 'Compleet' hebt u de keuze tussen 1 jaar, 2 jaar of 3 jaar. Bij drie jaar krijgt u de hoogste korting én profiteert u het langst van het aanbod. Na de gekozen kortingsperiode gelden de standaardtarieven en is het abonnement maandelijks opzegbaar.
Kan ik mijn abonnement in de toekomst in laten gaan?
Ja, dit kan. U kan een andere bezorgdatum kiezen in het bestelformulier.
Hoe kan ik digitaal lezen?
De digitale Humo kan u op verschillende manieren lezen. Er is de vertrouwde weergave van het papieren blad, deze kan u raadplegen via de site of via de app. Meer informatie over het digitale magazine kan u hier vinden. De nieuwste editie is elke dinsdag vanaf 5u beschikbaar.
Daarnaast vindt u dezelfde artikels in een aan uw telefoon aangepaste vormgeving. Die biedt voortaan de mooiste Humo: de prettige bladspiegel en de heldere navigatie garanderen het ultieme leescomfort, en video en animatie verrijken de artikelen.
In onze app vindt u bovenop de wekelijkse Humo ook nog een handige tv-gids, de volledigste streaminggids en dagelijks extra artikelen en recensies.
Kan ik een abonnement in het buitenland bestellen?
Helaas kunt u geen abonnement in het buitenland bestellen. U kunt er wel steeds voor kiezen om Humo digitaal te lezen.
Ik ben al abonnee. Waar vind ik informatie over mijn abonnement?
Surf naar de klantendienst of contacteer ons telefonisch op 02 454 29 12 van maandag tot vrijdag van 9 tot 18 uur.